Salam Ramadan

Assalamualaikumwarahmatuullahiwabarakatuh dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada pihak kerajaan yang saya hormati dan hadirin sekalian....eh silap!!... persiapan debat melanda diriku lagi..nyiahh!!! apo lahh ko ni ayna..bulan2 puasa macam ni pun nak gadoh-gadoh dengan orang...hurm.. x patut~ ok...stop about debate..x de mood cakap pasal debat...hahahaha...ok..salam ramadan buat semua umat islam di seantero dunio!.... salam ramadan buat aku juga...yess.. ko pose x??...jangan nak mengade-ngade x pose...aku report bomba kan..hahaha..pose2 nim idea nak merepek x menjelma..sumpah!!!.... ok.. pendek je entri pada bulan puasa..nama pun puasa..penat!...hahahha...so bace sekadar apa yang diluahkan...aku luahkan dengan penuh perasaan~..xmo tacing2!





hahahahahcummmmmm!...maaf harap maaf ...terbersin sudaa~....ok aku cerita perkara yang berlaku pada diriku walaupun x seronok tetap ku taip di sini...hahahahahahaha...tetibe gelak besor sebab baru tengok jam...ade 3 jam lagi sebelom berbuko pose..syukha syangat~....jom dengor cite ayna!..nak dengor x...x nak dengar boleh tekan '' x '' dekat penjuru kanan sebelah atas tu....okeh okeh okeh okeh okeh!...ekceli x de cerita pun x dikongsi...so x yah nak mengade-ngade tekan '' x ''!...aku sumpah ko jadi tom yam kan...


    ~laporr niii....tum yam!


ayna ni...bulan-bulan puasa ni juga dia nak menyumpah orang...what's the hell?...ok..pintu neraka ditutup dan pintu syurga di buka pada bulan ramadan..~bagi adik2....sila catat dalam buka note masing2~ya itu dia .. sedikit tazkirah daripada propesor ayna not so easy!~.ok...kali ni memang xde idea nak blogging..tapi disebabkan bosan so kene juga blogging..


   ~puan bosan memaksa aku untuk blogging~


ok...lantak lah kan korang nak cakap apa entri aku kali ni....kita bio kita bio!~...it's my illusion ispiration and expression...hahaha...nice trademark kan??...aku ciplak daripada sorang photographer ni...hahaha..sapekah dia...?...ok...beliau..ok kene guna beliau sebab Beliau lebih tua dari aku...~ayna xmo ngaku tua~..hauhauhau!
ohh..sekarang masa untuk ciplak gambor beliau...sebelom tengok gambor...meh teman bagi biodata dia dulu...kene interview dulu...chehh wahhh!!....nama??...ayna x taho namo dio..ayna panggil dio ''uteh''..korang boleh panggil dia ''nzyme''...(ayna brengset!...namo kazen sendiri pun tarak tahu)...ehh...apo2?..alahh...malas aku nak taip detail2 lahh...korang tanyo dia sendiri lagi bagos!!!



ko mampu???...x kan!!


fashion terbaru....baju kemeja seluor slack dengan selipar jepun saiz 10!!...nyiahhhh


ok...dah habis satu tajuk...eh?..ade tajuk ke...ayna x perasan daaa!...ok..opps..lupa pulak...kita berpuasa tahun ni dalam bulan ogos...hehehehe..mereka!!merdeka!!merdeka!!...

*korus
tanggal tiga hari bulan.
bulan sepuloh sembilambelahsembilampulohtujoh...
hari jadi ayna!
ayna si blogger x tegar!!


hahahaha...ingin mencari publiCT murahan pada hari jadi beliau...ingat ye..3/10/1997...ohh lagi satu..aku baru ingat...tahniah aku ucapkan kepada Imam Muda Fakhrul yang mendapat puteri sulong!...*tahniah alang...bawok balik baby dekat terengganu...x sabor den nak nengok!...gambar baby beliau aku hupdate soon sebab belom dapat any2 gambar lagi...!.harap bersabar..~..kembali kepada hujah kedua...sempena bulan ogos ni kan..aku nak ucapkan selamat bulan kemerdekaan kepada seluroh rakyat Malaysia..rakyat pakistan x boleh!...ok...cikgo sejarah aku suroh pasang jalor gemilang besorr punya di rumah masing2....!x de kaitan lansong dengan ikan masin...~!...hahahaha....aku x nampak pon bendera dekat rumah2 sekitar rumah aku...nampak orang jual mercon ade...yeahh!!...jom same2 main mercom sampai kebabommmm!!!...


ni bunga api lahh mangkok!

ni dikatakan warga negara malaya...ehh silapp..malaysia!
bebel kejap-pembetulan..BERMERDERKAR ok!


mintak izin tuan yang dipertua mengundur diri...yeah!!...ade secebis nasihat dari ketua pihak pembangkang......dengor ni dengor ni dengor ni dengor ni!!!...hohoho!...

~eh eh eh!..nasihat dah lari dah...katanya nak berbuka puasa..hahaha..so selamat menunaikan ibadah puasa dengan sebaiknya dan jom ronda-ronda bazaar!!...yeah!


ayna umairah
dot blogspot on the spot

No comments: