Hati Is Heart

Assalamualaikum semua :)

GAMBAR INI TELAH DINYAHHAPUSKAN DARI PESBUK :p

Yaww bertemu kembali dalam blog kusam suram sendu ini ye. sorry penulis agak sibuk belakangan ini. wowowo warna blog dah kusam. lepas ni harus menubuhkan kelab warna-warna blog malaysia. Hahaha maaf blog saya memang  kaler same aje setiap tahun takde anjakan paradigma lansung.Blog orang lain up to date blog kite down to date.kesahh!! janji dapat meluahkan segala suka duka dalam blog ni. dapat share cerita2 ,pengalaman2 yang mungkin dapat memberi manfaat kepada semua hahaha #masalahnye semua aktiviti aku takda faedah pun pftttttt.

 >_< excited dapat jumpa balik lappy ni hihihi rindu! 3 hari berkem di villa Az-Zahrah DG. syiokk wehh dapat tidur asrama #jakun hahaha. banyak cerita menarik ala-ala cerita hindustan gituh.actually kelas habis dalam pukul 11.00 malam then sambung sembang sampai 3 pagi sambil makan maggi hahaha lagi2 online pesbuk #asramaDGmajuadewifiuntuksemua. And last night kami habis main saidina dalam gelap #lampu wajib tutup selepas11.00pm time pukul 2.30am maybe. And then dalam pukul 4.30am ada qiamulai.bgrrrrr sorang pun dalam dorm aku tak bangun p turun surau hahaha pukul 7.00 baru bangun! macam mana nak dapat keberkatan ni!!!dengan muka sesembir badak masuk kelas lewat!

macam ni lahh rupa dia

Alhamdulillah exam dah habis, kem dah tamat,cerpen pun dah siap hantar borang penyertaan #doakansaya and now saya sedang menjalani hari-hari cuti saya dengan mengisi markah buat adik-adik sumur saya.ehem ehem ehem saya adalah naqibah beribawa dan tidak menerima rasuah harap maklum hahaha. Cuti aku fit fit fit nak kena cari bahan untuk usrah buka sekolah nanti. Hilang lah kemacho'an saya nanti kalau kena booo dengan adik-adik sumur!


Hihihi ''seronok'' bahh cuti nii penuh dengan homework.mana dengan KK laa dengan kerja cuti terancam terancang laa latihan taekwondo lahh sibuk sungguh. Yow yow yow latihan taekwondo dah tak buleh nak skip sebab gradding dah nak dekat T_T step taegeuk taekwondo pun tak ingat lagi macam mana macam mana!? Arghhh International Championship dah dekat and then Kejohanan Taekwondo MTerengganu pulak!!!Hohoho hari guru lepas ada demo next entry aku upload video haha.oiii MR.A.H engkau sepak biskut ke tangan aku!?

ehem abaikan ayat gedik di depan.i'm prety and i know it #silatampatakusekarang..hahaha


dah ahh melampau gilaaaa hahaha.cuti dah tiba korang buat ape cuti ni? jalan-jalan makan angin? seriously aku ada ronda web airasia perghhhh gila pakej dia haha!ehem SAA untung dia pergi Korea cuti ni! Arghh damn kita duk rumah makan nasi jaa tambahkan berat badan haha.ehem ehem ade aje lelaki yang sukakan pompuan gemuk.nak buat macam mana dah selera dia macam tuh.yang kurus janganlah mengutuk.yang kurus tu dah macam rangka ayam.elok jual kat pasar malam aje.

haha dak sangka ada orang guna hasil kerja kita #banggaaaa nak kembang semua nehh!!

dah lahh mengada-ngada pulak.hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhawwww! ngantuk gila baq hang jom tidor sama-sama .tidur secara berjemaah lagi afdal hahaha..merepek jaaa..i need my bed rite now esok nak pergi sallloonnnnn! ohyeah ohyeah sambil buat muka badak! okey good night ollss and enjoy your holidays

Ayna Umairah
12:17am rumahmanisrumah

3 comments:

Syed Salleh said...

Good luck for your exam :)

(http://syedsalleh.blogspot.com/)

Unknown said...

dtg melawat n bc entry ...done follow.gud luck exam

Ayna Umairah said...

syed-tq doakan taw!
faiz-thanks dude :)