bila bosan aku berangan..bila korang bosan korang melayang

selamat malam penghuni dan penduduk Malaysia...hoyeah....hari ni dua entry tlh aq post....memang bosan babass....ekceli mata ni dah mengantuk...tapi duk tunggu orng gaji dari jepun duk basuh baju tu....nk kene jemur yupp....Ayna ni....kalau tau mata tu dah x elok..buat ape pegi bukak lappy malam2 buta ni....hoyeah sekali lagi....EYEBAG!!....saya x risau sebab ade penyelesaian...iaitu...tadaaa--->Garnier Eyes Roll On tu boleh menghilangkan lingkaran gelap di bawah mata......


         Kalau x hilang aku saman 2 juta henggit!


x tau  nk merepek psl ape malam2 buta ni...makan kerepek pisang pown sedap jugk tyme nie...mane lah aq nak cari kerepek pisang tyme nih.....anyone...sape2 nak dermakan kerepek pisang untuk dijadikan makanan saya malm nie?....xde....see...penduduk Malaysia sememangnya kedekut tahap gabajj....okeyh..berbalik kepada cerita asal...ekceli next week aq ada exam...so..same2 lah kite baca MUKA BUKU a.k.a PESBOK untuk meningkatkan prestasi kecemerlangan anda....SILA TIRU AKSI INI....ngrrr!!!!!



okeyhh....xde idea kan nk so saya nk cakap  mengumumkan di sini bahawasanya kerja BM saya belom siap...baru tersedar 5 saat yg lalu....esok kene hantr dekt cikgu....okeyhh..ni minggu exam kan....cikgu-cikgu menjadi manusia tanpa hati....jantung...limpa...usus kecil dan tidak dilupakan usus besar juga...homeworks bertimbun bagan....kalah kinabalu......


          dah lah tu merepek mangkok!



ye lah2.....just nak suruh korng add aq dekat MILLATFACEBOOK...u all ade x millatfacebook...x de??...hish....mau aq tibai sekor2 jugk nie....sila-sila lah sign in dalam millatafecbook ye adik2...makchek2..pakchek2....SILA KLIK SINI untuk sign in yep....okeyh..lepas sign in...dah habis setting2 semua tuh....add aq okeyh.....sila search ape2 je yg ko rase patut okeyh....then add me in pesbok...twitter.. my space....pe gi ek...fanpage juga..... sape2 yang x mengenali Ayna.....sila google
 
       
              A.Y.N.A  U.M.A.I.R.A.H
     ~ x yah nk google2.....cuma search!




hehehehe.....sape2 ade ternmpk pic di atas ni di mane2 majalh2 ke..akhbar2 ke.....fotopage2 ke....itu tandanya saya sudah menjadi glamour yep..ngrrrr!!!!!!!.....AKU BUKAN GILA GLAMOUR!......itulah sindrom2 orng sedang berangan yep....hahaha.....sila like page saya....pandai2 lah kaw2 google sndiri cari page aq...x kan tu pon aq kene bagi link..gila bagann!!!...x gituh??....so...sampai di sini sahajA dahulu entry aq kali ni....kite akan berjumpa lagi di lain masa...maybe aq dah x jadi blogger tegar lagi......wehh...acah je lah...giler aq berhnti blogging...x sempurna hidupku tanpa mu blog....cehhwahh.....dah...kan x pasal2 aq mencarut kt sini kan...then x pasl2 kene samak plk blog ni!!....yeargahhh!!!!




No comments: