SELAMAT HARI GURU...aku bukan guru!

hoyeah...aq datang bertandang lagi ke blog ni....aq confius ahh...asal aq post entry bnyk2 xde orng komen...kalau aq x post entry pulak...ade yang bertanye...fening aq dibuatnye...okeyh lah...aq blogging bukan untuk mendapat publiCT...just untuk kepuasan diri...see...kaw2 dah dapat satu konklusi di sini...tepat di blog ni....menatang apelah aq merepek dkt intro blog ni....intro blog aq memang macam ginih..kaw2 sabo je lahh...hey guys...today 16/5/2011 ryte?...



    selamat hari guru....
    selamat hari guru....
    selamat hari..selamat hari....
    selamat hari guruu!!!


hehehe...yess...suara aq yang sumbang akhirnya keluar juga di dalam blog nie..hegarh!!.... jap... nak buat satu pengakuan di sini...aq x ke sekolah lah pagi tadi..yes...ciri-ciri pelajar mithali...nak buat ape gi sekolah kan...hari guru...bukan hari pelajar...lainlah kalau hari guru tu ade jamuan makan2 ke...lain lah story dia kan...
lupakan jewr lah semua tu..AQ CUMA MELAWAK AKAN TETAPI LAWAKKU X MENJADI....okeyh lah..aq nak buat sedikit ucapan untuk cikgu aq...tadi kalau aq pegi sekolah dapatle juga aq buat ucapan atas pentas tu...hey kaw2...aq teringat yang aq bertugas belakang pentas hari ni.... hoyeah...dengan bangganye sekali lagi aq menyatakan bahawasanya aq telah menyusahkan orang ramai pada hari ni...


pada guru2 yang telah mendidik saya dari sekolah tadika...sekolah rendah hingga saya jadi dewasa ni...saya mengucapkan ribuan terima kasih sebab telah mendidik saya dengan penuh kesabaran dan juga kegigihan...bukan senang ye untuk mengajar murid yang bernama AYNA MARCELLOW ni.... halalkan setiap ilmu yang telah diberikan... restuilah pelajaran saya....doakan anak didikmu ini mendapat result  yang gempak dalam exam2 pada mase depan...jasa mu akan tetap ku kenang dalam ingatan....tulus ikhlas dari lubuk jantung dan limpa ini saya mengucapkan selamat hari guru kepada guru2 yang pernah mendidik saya dan juga kepada semua guru di Malaysia ini...TERIMA KASIH CIKGU


hey kaw2...aq ada sedikit lagi ucapan ni untuk guru sekolah rendah aq....
untuk PUAN NORAIDAH..guru BM aq di SKT dulu....first of all...selamat hari guru saya ucapkan kepada cikgu...wahai guru yang ku sayangi... kami anak didik mu ini ingin membuat satu reunion...so..kami harap cikgu dan cikgu2 lain sekalian dapat datang ke majlis reunion tersebut...majlis tu dalam perancangan lagi... majlis tu insya-allah akan diadakan di hotel yang x berape nk five starts gituh....(bajet lari)....hahaha.... saya harap cikgu rajinkanlah landing dekat blog saya yg x seberape nie....saye tau cikgu rajin landing sini...x gituh?


weh...aq dah x tau nak merepek ape dah ni...sies x tau...haha...weh..kaw2 perasan x yang ni lah first tyme aq buat blog entry aq dalam sebulan tu melebihi 4 entry...aq x tau kenapa bulan ni idea untuk blogging keluar macam larva gunung berapi..hahaha...entry blog aq kali ni x berape nk best lah...kalau aq taip panjang lagi kan...ade pulak yang muntah akibar x tahan dengan entry aq ni....okeyh lah..aq akhiri entry blog aq kali ni dgn dua pic di bawah


x tau nak buat caption hape



tanpa guru....siapalah kami...







No comments: