Selamat Hari Raya...hohoho

hohoho...assalamualaikum to all readers muka tiruan seantero dunio..raya ke-5 baru sempat hupdate blog ye..bizi dah macam perdana menteri...rajin pulak hari ni hupdate blog yang dah bersawang berlumut hijau ni kan!..landing blog tu landing blog ni semua dah ada entri pasal hari raya..blog gua je tak ada and now akan ada..hohoho..so macam mane raya engko-engko ni!..raya gua op koz lah happy pom pang pom pang..jadual ketat sempit gilak raya tahun ni..ye lah kan..raya kedua nenek aku dah buat rumah terbuka macam tak nak tutup-tutup..hoh!!..raya kedua menyeksakan..tahu kenapa..hade de ke patut gua dengan sepupu gua kene perah santan tuh naik lenguh tangan..takpe lah ayna dan nana..sama-sama kita reedo hari raya ni kan..hohoho...rumah terbuka ni sekali dengan akikah anak imam muda kita ok!. Safa Maysaa binti Fakhrurrazi...ape-ape pun memang seronok gila lah kan...raya ketiga pulak rumah gua pulak buat rumah terbuka!..tapi takde lah terok mane macam rumah nenek gua sebab nenek gua jemput sekampung and ibu gua jemput sebandar..LOL!!!!...abaikan je lah!....


 

    ~sekampung lebih ramai daripada sebandar ok~!



okey....sambung lagi..raya ke-4 pulak mak sedare gua pulak buat rumah terbuka + akikah cucu beliau..cucu pertama lah katakan..hohoho!..betape banyak akikah daa!...takpe-takpe..lagi banyak lagi gua suka sebab boleh makan manyak-manyak!...qada balik bulan puasa...hohoho..pandai betul~...raya ke-4 ni aku suka sikit sebab boleh makan cheese cake....muak dow makan banyak..situ dah boleh tambah 5% lemak dalam badan..hahahaha....petang pulak pergi beraye sakan!..makan lagi~



      ~bak kata Pak Cik Sahdan aku...nama pun raya..so makan je lah~



eh eh..cerita cerita jugak...gambar tak hupload lagi ni..hahaha..sabo lah dulu...tak ada sipat kesaboran lansong macam sipot..sipot sedot pun tahu sabo..hohoho..gua lupa pulak...video untuk raya tahun ni belum siap lagi..so layan gambar je lah dulu..video gua tengah berurusan dengan kazen gua sorang lagi untuk mendapatkan ucapan hari raya dari imam muda..so tunggu lah dulu..nanti gua hupdate dalam pesbok bila dah siap!..:)


RAYA 2011 | Canon EOS 400d





so gua nak ucapkan ribuan jutaan terima kasih kepada kazen gua jugak..(betape banyaknye kazen gua nak story dalam blog ni)..kepada FADH SAHDAN..tenkiu untuk pic-pic sakan ni..ohh jap..beliau ialah abang kepada makhluk yang gua story dalam entri-entri yang lepas..NZYME SAHDAN toohh!!..hohoho.. kenal belom??..kalau belom kenal boleh call 999 sekarang untuk info mengenai beliau..hohoho


gua puji sakan gambar-gambar dia...:)


so dah banyak gua hupload gambar ni..hahaha..layan..kalau rasa macam tak puas hati boleh scroll ke atas lagi...gua nak pergi beraye dulu..hohoho...esok dah start sekolah..so same-same lah buat malas nak bangon tido kan!..mood raye belom habis lagi dah nak kene bersiap ke sekolah..untuk makhluk-makhluk asrama blok A dan B tak lupa jugak makhluk blok aspura selamat kembali ke teratak anda yang memang terbaik tu kan!..untuk warga smk(A)dg..jumpa esok kalian..awal-awal pagi lagi menghadap muka engko-engko.. perhimpunan pagi diri tegak-tegak sambil nyanyi lagu negara ku!hohohoho..rindu hendak berbuat demikian!!..so last gua nak ucapkan maap zahir batin ok!..jangan lupa doakan gua nak exam dah ni!..hohoho..last pic..:)







ayna umairah
dot blogspot on the spot.

No comments: