Khairul Ikhwan

Sawadikap Superman dan Catwoman yang dihormati sekalian.Haishh lama gila tak update blog.Yaa ampunn maafkan beta duhai rakyat .Seriously 3 hari internet damn.Tu lah kau siapa suruh tak bayar bil lagi.Kan hari-hari kau pergi meroyan di Mayang Village tuh. Alang-alang kau dah sampai tuh bolehlah melepas gian di PPT sebab ado pameran kamera.Murah gila baq hang.Nikon 70-300mm 2.8 only RM250.Habaq aku mana boleh dapat harga murah setara tu.Beeday tu lagi hapy kalau fullspend orang belanja.Hehehe. Thanks to wani , qiha , yana , sahir , hilmy , aizrill , ryzal and fadhlan teman aku meroyan + belanja makan minum,topup,bayar masuk toilet and  belanja gula-gula kapas! . sayang korang my history candidates. Grrrr time sejarah mesti ade yang cakap muka dalam buku tu macam muka seseorang ''ohh muka dia macam muka kau aje''.. Kasi gegar bangunan gelak ramai-ramai *Sweet memory!


dah banyk tempat aku cari last jumpa jugak mee rebus johor dekat mayang village tu


Motif utama aku mengemas kini *sesekali harus memartabatkan bahasa melayu blog adalah untuk hilangkan sawang labah-labah.Motif kedua hilangkan stress.Holidays around the corner.Mak datok aku tak boleh bercuti sakan pun.Aku siap ada kem lagi baq hang.Tidor hostel lagi.So korang tahu kan dimana mau cari aku.Twitter ofkos! Nanti tiga hari aku rindu blog rindu pesbuk rindu tv lebih-lebih lagi hari sabtu.Hohh ada cerita hindustan!.grrrr...Okey lah kali ni aku nak habaq hampa pasal atok comey nih.Okey comey sangat *konon..Makhluk bernama khairul ikhwan senior aku lah kut.*redha je kena buli.Semua benda nak artis.Kahwin pun dengan artis.Macam yang sedia maklum lisa dah berkahwin.Ramai lelaki yang frust menonggeng termasuk atok kiwan ni.Sabaq naa atok ade rezeki lain tu..Muahaha.ROLL ON

ni amoi aa perdana menteri China taw

black and white mafia

senyum itu sedekah..pandai!!...*clapclapclap

asyik-asyik bola longkang..*bowling time @kiwan!

layan lah kau gambar dalam toilet

FBI kiwan..Penyiasatan kes penculikan Hakimi Abdul Halim..lalala

buat DP pesbuk konon..*galok

baby face lah konon..Okey comey lah senior!


takpelah inteprem sekali gambar abg bawah tuh

suka suka suka..hahaha..mak nak kahwin jugak!!!

air darah..ngrrrr~

best ohhh !!

yeah dah kena makan

>_<

wordless 1

wordless 2

okey dah upload.Power internet 2 3 menjak di lagu bebenor.Ada duit disebalit dompet letew!.. Okey lah teman dan sahabat kesayangan dan kecintaan I need to take my bath rite now.Hahaha update blog tapi dak mandi lagi.Takpa mandi lepas keluar arena baling tepung.Happy bufday to my beloved ''sister'' Fatiah Airina . Ohmai sayang i love you damn much!.Hari-hari update status tunggu Abg ngah *konon* balik dari big apple.muahahahaha!.Okey semua,, selamat menjalani hidup anda itu dengan ceria dan just chill okey!

ahh gelak sengsorang baca mesej nih.Kiwan frust sangat sebab lisa dah kahwin dengan yusri

Ayna Umairah|Best moment is the best things in life 


No comments: