Ahmad Farouq

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.Jeng jeng jeng.Dengan penuh bangganya aku war warkan bahawasanya aku update blog lagi.Sedar tak sedar kita dah masuk bulan mac ye kengkawan.Semakin hari kita semakin dewasa untuk meneruskan liku-liku kehidupan yang belum tentu hala tujunya.Hadapnya aku depan blog sambil makan creamy puff ni.Serious sodap.Dimulakan cerita pagi tadi balik rumah nampak puff ni tergantung depan pagar rumah.Macam membazir pulak tergantung kesepian .Aku memang pantang pembaziran lebih-lebih lagi keatas keturunan makanan ni lalu mengambilnya dengan tangan kanan.Siapa punya entah.Dah tergantung depan rumah aku tu dengan yakinnya jawab aku punya lah kan. Kalau tak ambik kan terasa hati sekali dengan limpa orang yang bagi tuh.Dah orang bagi paha tu jangan nak mengada-ngada mintak tukar kaki pulak kan.Ada yang makan flying kick kan.


  Buat turnning kick tak lepas lagi ade hati nak buat flying kick.:P


Masa amat mencemburi kita ye.Kena taip laju-laju konon-konon masuk larian maraton.10 tahun aku sertai sekali pun tak pernah dapat johan.Naib johan tu pernahlah 3 kali.Tu pun time tadika.Yeah kecik-kecik dulu memang kuat belari sebab kalau balik mengaji kena kejar dengan angsa-angsa.Kira macam aktiviti ruji setiap hari.Angsa-angsa tu pun dah macam rapat dengan aku..''hah tu aten dan kuncu-kuncunya..mari kejar beliau''..(dialog angsa)..Memahami bahasa binatang kejap.Tapi idokle menjadi binatag lagi.Grrrrr!!!...Mengarut dah!.Haishhh cepat taip!.Aku harus bergegas ke latihan taekwondo lepas ni.Depa duk sibuk dengan latihan poomsae International (CLICK HERE) sekarang ni sebab 30/3/2012 ade grding belt .Kira naik pangkat lah.Yeah bulan 3 bulan yang paling bizi.Sibuk dengan olahraga, dengan naqibahnya, exam lagi, kem itu kem ini, dengan group photography kau lah,dengan skuad pengakap nak kene hantar report bagai. Tulah kau siapa suruh kau rembat semua jawatan.Padan muka!

hihihihi naik pangkat..nanti boleh lah panggil I datin seri ye!


Seperti tajuk entry yang besar gedabak di atas tu.hihihi asyik-asyik nama orang aje asyik-asyik nak upload gambar orang lain.Okey lepas ni aku update cerita pasal aku lah kan.Musim cuti well macam biasa terperap dalam rumah mengadap lappy 24.Homework pun tak sentuh lagi.Dah takmau pikir benda alah tuh..wakaka. Roll on bebeh!











haishh..ade pulak yang bertanya why why why why why banyak sangat sticky entry pasal model-model hot ni..Ehem ehem!. aku sedang kumpulkan photographer-photographer terbaik lah.Yes the best photographer! Semua aku update yang segar dari ladang.Ladang untaaa baq hang.Wakaka.Lepas ni ada lagi yang bakal menyusul.Okey now i'm going for my homework.Today is the day.The day to finish up all the homework sebelum kau kena berdiri tengah panas esok.Selamat soree Malaysia dan penghuninya. :P
befor that tadi aku duk google-google nama sendiri dekat internet..Wakaka aku jumpa banyak jugak result but the most yang buat aku gelak sorang-sorang..taraaa

wakaka..time form 1..sekarang??? boooooo~


Ayna Umairah
I'm not a girl but I'm a supergirl.


Sticky post

No comments: