Hakimi Abd Halim

Hye guys.Baru je semalam hupdate kan.Hari ni update lagi.See betapa banyakanya masa aku.Masa-masa beharga ini harus dipenuhi dengan padat agar tidak terbuang begitu saje.Membazir amalan syaiton!.Ollrite entry ni takmo dah membebel.Nanti tak pasai-pasai kene serang dengan kak limah-kak limah sekalian.Seremmmm!!.
Jangan tertanya dan jangan bertanya kenapa aku rajin nak hupdate sangat.First of oll aku nak ucapkan terima kasih kepada kakak dan abang limah yang sudi landing di blog aku yang tak seberape nak hot dibandingkan dengan artis Vanilla Coklat. >_<


Ollrites.Entry kali ni aku nak story morry pasal Cik Hakimi Abdul Halim atau aku panggik dia Tokwan Kiki. Special tak?..special lah sebab nama hampir seiras dengan kucing aku. Ardhes Kiykey Hainee. *Melalut lagi. Kan kene baling selipar dgn tokwan!.. Sabar tokk sabar.. Orang yang sabar ialah orang yang handsome. 

ohh ni bukan Hakimi Abdul Halim..Ni cuma Ardhes Kiykey Hainee

Hah!..siapa Hakimi Abd Halim? Buat pengetahuan umum beliau bukanlah Jutawan pangkat dato' apatah lagi anak kepada YD Agung. hahaha.Tokwan cuma tokwan tak lebih dan tak kurang.Cukup kuat membebel walaupun hanya seketul tiang eletrik.Apa yang ada pada tokwan?.Tokwan mempunyai bakat yang terpendam yang harus digilap dengan pencuci pinggan mangkuk agar terus bergemelapan seperti cahaya bintang di langit malam.Haruskah?...Okey back to the point.Aku suka dengan hasil kerja tokwan.Cukup kagum.! Cukup seni.!. *janganlah puji lebih sangat kan riak pulak orang tua tuh.. Tokwan jangan marah nanti cuu tak sayang tokwan lagi dah!Nanti cuu cari tokwan lain hah!!..Takdak dah manusia nak buat air sirap tanpa gula dekt tokwan..hahaha








This special one.Tokwan nak tiru macam Ustaz Azhar.



Pasti tertanya-tanya yang mana satukah tokwan.Kan kan kan?.. Cari lah.Peraduan cari gambar tersembunyi bole?..huehuehue..Kalau dah baca entry lepas rasa aku dah ade pasal tokwan.Lupa letew!




demi kepuasan tokwan.Aku letak jugak gambar tokwan main bola neh.Kurus dak sebijik tiang letrik..hahaha


okey guys.tomorrow i have family gathering.yeyy!..Lompat bintang jap. Okey just nak ucapkan happy wedding day to Norlie And Azri yang selamat bernikah pada hari ni. Oh aku agak malas nak update gambar orang kahwin.lalalala!..Nanti aku hupdate yang special punya.Full version wedding days and honeymoon in paris!.Okey guys take care and jaga alam sekitar kita.!

Ayna Umairah
________________________
Biar Angan-Angan Menjadi Sayap Ke Bintang

No comments: