Hafiza & Saifullah | Honeymoon

Assalamualaikum dan salam hormat buat semua sambil ibu jari di atas anak jari *tabik hormat pengakap. Selamat hari jumaat yang penuh keberkatan.Wah comotnye blog aku *sambil lap skrin lappy.Aku rindu blog.Blog sebagai peneman lebih daripada seorang kawan baik.Hari jumaat banyak freetime so bolehlah berasmara dengan blog .Wahh melepaskan rindu yang dah lama terpendam..pfttttt. Hari jumaat perlu gagahkan diri untuk siapkan semua homework sebab esok ade date dengan girlfriends.Tak sabar nak jumpa korang >_<.. mentang-mentang bukan turn aku kene belanja makan secret recipe and bowling.hoho


pftttt..golek-golek atas katil then kembali menghadap skrin.. Mengodek-godek photoshop.*eye bag.. Kene submit portfolio hari Ahad. Hari Isnin ade test.Wahh tahniah sesiapa yang 1 group dengan aku. muka berseri-seri aje semua nak pegi test sebab telah diumumkan hari Khamis cuti umum ganti test.*tetap kene ke sekolah. Okey pertajukkan kita hari ini adalah...nerd aje guna''pertajukkan''..... Pertittle'an kita hari ini tentang bulanmadu. *dugong mana ajar guna pertittle'an??..



Baiklah,fokus!!hye bertemu saya Sakura Idogawa *tetiba keluar nama jepun dalam rancangan Bulanmadu Bajet Cermat Poket Selamat.Hari ni kita akan pergi berbulan madu hanya dengan tambang 1.50 seorang. *aku tak nak jadi pengacara lagi..nak balik packing baju nak pgi honeymoon jugak. Boooo siapa nak bagi kau pergi melancong tanpa mengeluarkan banyak duit melainkan kaw menang peraduan. |IKLAN IKEA|


Aku nak habaq hangpa semua pasai Honeymoon Version Photos.Hari tu aku ada buat satu entry bout wedding Hafiza & Saifullah and for today entry pasal percutian bulanmadu mereka di Melaka.Walaupun lama dah aku submit photos ni dekat empunya badan tapi baru hari ni aku sempat buat entry..Aku agak bizi dengan masalah kegawatan ekonomi sekarang.Tambang bas sekolah pun dah naik apatalah lagi makanan di kantin walaupun tak sedap harganya tetap ''sedap''...ammmmpunnnn makcikkkk... *ekonomi remaja..









hah!..makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang nak honeymoon tu sile-sile lah jemput saya sekali yew. .. minggu kedua bulan februari dah nak habis and thats mean aku dah start ade test yang melambak tuhhh...Doakan aku bole?..cepat tadah tangan tinggi-tinggi dengan penuh kusyuk. Aminnn aminnn aminnnn.. okey guys..Sila jaga diri anda masing-masing dan tolong sayangkan alam sekitar.


baru habis test Bahasa Arab.result?..Tak perlu diumumkan..Rahsia yang kekal adabi..ehh Abadi lahh nookk!



ayna umairah
________________________

biar angan-angan menjadi sayap ke bintang

No comments: