Sport Days

Happy sweet day guys.Sungguh lama tak bersua jejari dengan keyboard ni.Lama dah blog ni tersadai dan terbengkalai macam nangka busuk yang jatuh menimpa bumi.Okey aku kembali kepada tanggungjawab sebagai mama blog ni.Well dah aku update bahawasanya blog ni telah dianaktirikan oleh aku .Kembali kepada aktiviti mengupdate blog.Test lambat lagi habis tapi aku dah tak tahan nafsu jiwa raga zahir batin nak jumpa anak kesayangan.Lama dah aku jeling buku-buku tebal tuh sampai dah jadi juling..hohoho.. Aku takde cerita yang menarik pun nak dikarang.Eh ade ade tapi biarlah dipendam didalam hati.Boleh gituwh?.. Wah nak mengarang pun takde idea yang menjelma dengan Megahnya..Megahnya..Megahnya....

*tangan ke bahu mata ke atas..


Kepada yang tercari-cari artis kesayangannya selama 3ke4 purnama ni ..hohoho ai(I) dah kembali ni..clapclapclap. Ai tak pernah lupakan kipas-kipas (fan2) yang setia bersama ai susah dan senang menghadapai liku-liku kehidupan sebagai artis bintang popular yang bersinar daripada anggelina jolly.. Metaforaa melampau je kau!..hohoho..Uollss buat apa musim kemarau sekarang ni?Ai musim kemarau ni ade shooting yang melampau..ehh ehh ade paparazi dengan senjata hikmat..Aii posing kejap okeyh!. >_<
pftttttttt..*penulis memang berada diluar kawalan kerana sedang syokk dengar lagu..


Janganlah hancurkan hati ini
Ku hanya mencuba meluahkan perasaan
Usahlah ragui hari ini
Kerna satu-satunya superman yang kucinta

hahaha.Aii memang jadi macam ni bila lagu-lagu romantis menjadi makanan ruji halwa telinga .Ai suka dengar lagu romantis bila hati ai dilandai badai.Yeye kepada reporter2 tuh boleh laa interbiu ai dalam majalah-majalah nanti..Biar muka ai jadi paparan frontpage.*kompem x laku majalah uolss.. 

Ai ai ai shiteruu...


Ai dah penat membebel.Ai nak ke tajuk utama untuk berita kita hari ini okey.Nanti penat uollss nak kene scroll sebab entri ai kali ni mampat dengan gambar.Alkisahnya pasal hari adalah sportday.Sportday di sini tidak termasuk sama sekali acara lumba kuda mahupun lembu atau yang sewaktu dah sedetik denganya. Sekolah atok ai ade buat hari sukan.*Kau ado atok yang mempunyai sekolah..hhohoho.''.Okey atok ai sangat pemurah bukak satu sekolah untuk generasi bangsa''. (Untuk huraian seterusnya ai gantikan ''atok'' dengan ''KMY'' sebagai penambah perisa).gambar dalam entri ni gabungan atau kombinasi dua album KMY.
*bukan album lagu..

roll on..

amoy china selatan bersama KMY

senior dengan junior sentiasa bersama..biasalah tu

tanyalah KMY apa motif dia shoot gambar ni..eh I loikes the shirt..
''nothing is impossible when u're photographer''

letaklah gambar menteri besar china ni banyak2..hahaha

wordless today

antara nilai murni yang anda pelajari dalam gambar ini adalah sharing is caring

lagi gambar senior dengan KMY.

ketua planton negara..kau ado?

letak lah gambar senior banyak-banyak..kalau letak sikit kene buli nanti..*padan muka

Mohd Abid Azhar..*senior lagi

aku kenal mr.abid ni dah lama dalam MFB dari aku kenal KMY..tak sangka pulak satu sekolah dengan KMY.Malaysia ni bukannya besar mana pun..

interpremm lah sekali lagi..LOL

ada apa pada no.18..tanyalah sendiri dengan KMY

kanggaroo malaya..pfttt

manusia jakun biasalah tuh

wordless 1

wordless 2

wordless 3

wordless 4

wordless 5

wordless 6

wordless 7

Baddrol Bakhtiar yang diimport khas untuk pasukan bola sepak..Muka dia sebijik laaaaaaa

wahhhh tahniah lah sesiapa yang muka dia terintepreemmm sekali dalam entri kali ni.hahaha..to KMY toche-toche..now ai nak buat contest cari bilangan DSLR dalam gambar-gambar yang telah diupload melalui internet berkuasa siput sedut antarabangsa.Gambar-gambar di atas bukan cetak rompak dan bukanlah gambar paleesuuuu semata-mata..Tiada kene mengena dengan yang koma,pengsan dan tidor. okey ai nak pergi sambung interbiuuuu aii dengan reporter yang setia menunggu ai..hohoho..doakan ai pada 30.3.2012 untuk graduation belt for taekwondo..wish me luck guys.kbhai and jangan lupa sayangkan alam sekitar kita okey.

Ayna Umairah_______________________
biar angan-angan menjadi sayap ke bintang

No comments: