Oky Rahmans

Phewwwft
Phewwwft
Phewwwft


*tiup habuk dowh*


Assalamualikum and hello guys.Take a deep breath, baru melepasi acara tiup-tiupan. Masa ni saya masih happy dan ceria lagi.Wait for 3 days more.Ape yang 3nye tuh?.Anugerah Juara lagu. Ohsemm!.that's not my point.3 hari lagi masa saya memerlukan bantuan pengorbanan untuk menghadapai exam.Tenaga daya  tahan mata juga amatlah penting okey.Agak lama jugak untuk meninggalkan mr blog kesepian berseorangan . Alasan sibuk dah tak boleh guna pakai pada zaman sekarang. Jadual minggu ini agak padat dan mampat buat saya. Maklumlah cuti raya cina kan.* angpau angpau . Minggu ni si sepupu nzyme sahdan sekeluarga pulang ke KT so dapat breakfast sesame. And for dinner my grandma cooked ''Gulai Ikan Yu'' ..* makan lagi .And this week I went to Kelantan for a wedding. Having a nice long-journey in car with my cousin >_<. 
*menguyah tak berhenti.




Okey guys.I'm created this entry for promote something.Nak promote ape pulak Cik Rara oi?.Mari saya mulakan introductionnye dulu . Meronda-ronda di sekitar pesbuk dan jugak twitter. Wow!..semuanya status ''in relationship with''. *tahniah. Ehh tu bukan intronye okey. 

..............................
..........
.........
............
.......................
...............................
................................
................
.......................
...............



For tahun 2012 mungkin ada ramai yang nak melansungkan perkahwinan maybe pertunangan. Mungkin anda nak abadikan kenangan itu dalam bentuk gambar yang anda boleh tayang dan papar dekat kawan masing-masing..* childish. So saya nak suggestkan korang the best photographer. I got this time ronda-ronda tadi.


tadaaaaa............



Mr.Oky ade menyediakan package untuk anda.Antaranya.






Jangan risau jangan gusar jangan khuatir.Hasil-Hasil Beliau segar dari ladang baqq hang!








okey guys.. kalau nak info lebih lanjut boleh call 999..pftttt!...
CLICK SINI

guys i hope exam berlalu dengan cepatnya agar saya dapat kembali menggalas tanggungjawab saya sebagai seorang penulis blog tak berape nak tegar ini..Wish me luck for my exam and saya doakan semua pelajar yang seangkatan pass exam so that you don't have to face the music next time.

Ayna Umairah
______________________________________________________________
Hidup umpama aiskrim|Nikmati sebelum cair.

No comments: