Welcome 2012

Salam sejahtera buat pembaca yang dirahmati Allah sekalian.Sedar atau tak kita dah masuk tahun baru 2012. Dimana umur kau dah bertambah dan menjadikan diri kau semakin tabah untuk mengharungi liku-liku kehidupan dah cabaran yang bakal kau tempuh.Masa bergerak dengan begitu pantas ibarat Kapal Terbang Boieng 747 sedang berlepas.Menghadapi dunia sekarang yang semakin pesat dengan harapan agar diri kau menjadi lebih matang.Selamat tahun baru aku ucapkan kepada semua.Tahun ni aku nak pasang azam,ingin menjadi seorang pengguna jalanraya yang berhemah.=.=..Baiklah mari sama-sama menyambut tahun baru ini dengan penuh kesyukuran sebab dipanjangkan umur untuk kau terus menikmati oksigen di atas muka bumi ini.2012 tahun dimana aku harus berusaha gigih untuk mencapai apa yang diimpikan.*aku impikan nak kahwin dengan anak raja.


Okey guys,aku nak jadikan tahun ini lebih baik daripada tahun lepas.Lupakan kenangan pahit dan kenangan manis sentiasa di hati.Biarlah masa menentukannya.2011 banyak meninggalkan kenangan yang takkan dapat aku lupakan.2012 akan mengajar aku supaya menjadi seorang makhluk Allah yang lebih baik dan berilmu. Thanks budak-budak nakal yang teman hidup aku tahun 2011.Aku sayang korang..Muahh ciomm siket~


Yeah 2 days lagi untuk kembali ke alam persekolahan.Masuk pintu pagar sekolah bawak beg BEN10 yang ade roda tuh.Atototo sungguh chumel buat adik-adik darjah satu.Kalau form 5 bawak beg itu adalah tidak waras sama sekali.Mari mulakan aktiviti iron baju sekolah.Aku akan menjadi Iron Women kembali. Sumpah tak sabar nak pergi sekolah sebab dapat tahu yang bestie aku semua dapat duduk satu kelas.Untunglah kami~ Esok dah start ke sekolah untuk bayar yuran dan saman yang tertunggak itu.Ciss aku mana pernah kene saman!.Cukai pintu pun aku belom bayar*tetibe.


okey semua.Nothing to say because dah excited sangat sambut 2012 dengan main games.Semalam hujan lebat tak dapek den nak keluor.Aku ada banyak kerja nak settlekan sebelum ke sekolah.Maybe aku jarang menghupdate blog ini untuk tahun 2012 dan harap kau blog tak akan kecik hati dengan aku!Aku nak basuh baju,dari tahun lepas tak basuh baju.Okey happy new year untuk semua.




Ayna Umairah si Penunggang Basikal Tanpa Lesen

No comments: