Dia Bernama Jecp Aziz

Angin sepoi-sepoi bahasa..Dauns berguguran menimpa bumi..Awan mendung berarak laju..Manusia lalu-lalang pakai selipar jepun saiz 9.Dek kesengalan aku melalui hari-hari mendatang yang bosan,maka dengan pantas dan cekapnya aku menaip entri sebegini rupa.Atas desakan umum mahukan aku menaip entri,maka dengan bersusah payahnya aku keluar dari tempat persembunyian aku lalu menaip entri ini sebagai buah tangan untuk tayangan umum.Buat pengetahuan semua,sudah hampir setengah abad aku melalui hari-hari yang mulia dengan mengadap muka blog yang sangat cantik akibat pemakaian fair & lovely.Sangat nerd rasanya diri ini apabila menyedari bahawasanya alam kanak-kanak ribena telah ditinggalkan lama dah sudah lapuk dimakan arus laut pasang.Pabila generasi mendatang kian berubah,bukan berubah bentuk menjadi seekor sesumpah,tetapi berubah dengan arus pemodenan semasa.Selamat bersua kembali kita wahai pembaca-pembaca yang dedikasi lagi dawai besi.Atas rezeki limpahan tuhan,dapat kita merasa entri ini bersama-sama.

-melampau pulak intro kaw kali nih-

Hye guys.Maaf atas kesilapan teknikal diatas.Teknikal jari-jemari menari-nari break dancenya sehingga terciptanya ayat-ayat halusinasi diatas.ollrite..Terciptanya entri kali ni atas sifat penghormatan seorang hamba Allah yang kerdil terhadap seorang lagi hamba Allah yang kerdil.Entri ni khas buat seorang photographer yang menjadi idola ku lah konon-konon nya hokeh.Dah cukup merepek..Tak pasal - pasal kene baling buah tomato dengan Jecp Aziz sat lagi.Rite..Kalau engko still ingat entri yang lepas dah ade dah terselit pasal beliau.Seorang photographer berjaya tahap dewa.Kalau lah dia ni ambik aku jadi anak didik dia mahunya aku bangga tahap dewi.*dewi-dewa-dewo.Melompat serta melantun seperti pelakon kungfu berus Lee.Ehhh..Betul ke nama dia Berus Lee.?Sesuka hati serta limpa aku aje letak nama orang sebagai berus.Bruce Lee lahh.Tak kira lah ape nama dia,asal dia manusia dan bukan alien.


The Artworks







hokeh pembaca-pembaca sekalian alam,sampai disini sahaja dahulu coretan halusinasi untuk kali ini.Cuti sekolah dah hampir tiba ke penghujung.Maka dengan muka mengantuknya kena buat persiapan awal.So hargailah cuti sekolah anda dengan aktiviti yang bermoral seperti pergi shoot segala bagai sehingga habis bateri DSLR kaw. Petang-petang yang tenang sebegini ada peluang untuk aku shoot a little bit random picture. Semalam pun aku pergi jenjalan so sempat shoot satu pic dengan menggunakan phone bajet serba canggih itu.Next time aku hupload.That's my first try ever shoot light.Macam hampeh but practise make perfect.Huyehh..Now aku sedang mempraktikkan audio sound untuk video.Bokeh laah sangat-sangat.

P/S : Bila sedih harus menangis..selepas meratap menangis meraung dan segala ''me''..tiba masanya untuk teruskan perjalanan.
macam mane aku boleh hengat kata-kata pujangga ni.Dienovasikan dari sebuah filem cina.

ayna umairah.is better to know me.

No comments: