Wordless Wednesday

Hyee..aku nak ngupdate blog nak ngupdate blog..herkk..tak sempat-sempat nak bagi salam terus terjah macam Melodi pulak.Salam sejahtera to all readers yang masih sudi singgah di blog ayna walaupun macam dah lama tak ngupdate.Yupp..I'm really busy rite now bila semua nak kene prepare nak pegi melancong jauh-jauh ni.Susah pulak den nak ngupdate blog .tak hupdate blog takpe.Sape-sape yang dah biasa dengar celoteh aku dengan cik gajah pagi-pagi tu boleh terus memerhatikan gelagak aku di twitter.Boleh bertwitt dengan aku jugak.Yang pasti twitt anda akan dilayan..hahaha.Okey..Today aku baru balik shopping dengan ''secret person''.Boleh pulak aku duduk dalam fitting room tu lama-lama sebab dalam fitting room tu ade radio..Time tu lagu feberet aku pulak berkumandang di corong radio..sentap kan..hahaha..pape pun terima kasih untuk Encik ''secret person'' sebab belanja aku.*hencik tuwhh..hahaha..ceteka-ceteka siapa beliau!!


-sape dapat teka aku bagi IPHONE 4..kira macam giveaway akhir tahun lah ni..:P-


Hencik awan dengan rakusnya memuntahkan hujan.Sejuk!..yeah,,itulah yang dapat aku gambarkan sekarang. Untuk entri kali ni aku taknak membebel banyak-banyak,takut kene baling selipar jepun kang. Just nak showkan.-*inilah bahasa  kacukan melayu+british- .. sedikit sebanyak gambar-gambar. Saje nak tunjukkan bakat yang terpendam..hahaha..*bajet kaw hade bakat.Sumpah aku tak tahu ape pekdah aku pegi shoot gambar-gambar ni..tapi cool je melawat tapak pembinaan ni.






ollrite guys..terima kasih gua ucapkan kepada makhluk-makhluk yang add aku di pesbuk..sile-sile lah tegur aku..aku ni jenis pemalu kucing siket..*mioww.. terima kasih jugak yang follow up aku di twitter..hehe..best reply twitt masing-masing....kbhaii..

p/s-HANAFILEE a.k.a DANNYLEE nak lepaking dekat mcd belanja aku okeh..McValue Lunch bape hinggit sangat kan.Kuih Koci Kak Senah murah siket dari McValue Lunch..hehehe

No comments: