Jambori Pengakap Malaysia | Antarabangsa

hye guys.Hello hello dan hello penduduk Malaysia yang sedang menikmati bayu angin petang sepoi-sepoi bahasa bersama insan tersayang.Tapi kadang-kadang angin tak reti bahasa ade jugak melanda petang-petang yang hening macam ni.Hello jugak kepada readers-readers sekalian.Amacam cuti?..bosan?..berat bertambah?.. *macam iklan jual ubat pelansing .Cuti-cuti ni kaw duduk melepak dalam rumah tu.Makan tido makan tido..Memang takde koje nak dibuat.Mungkin ade diantara engko-engko yang rasa dirinya dah macam beruang koala.Hujan membuatkan gua tak boleh pergi berjimba-jimba di luar rumah.So entri-entri after this gambar dalam rumah..hua3.Dengan rasa bosan yang dah tahap puaka ni gua dengan lekasnya masuk bilik on lappy dan grab tenet tu dah terus menggoogle-google.Owh.minggu ni line tenet macam siput vavi aje..lepas gua maki hamun dah okey balik.Lepas ni bolee buat satu hari satu entri!.kehkehkeh .tengah duk seronok nak berblogging..tetiba pulak '' Java Install Update '' timbul dari permukaan skrin lappy tanpa dijemput..abaikan beliau!..gua nak berblogging dulu.Lepas ni gua install..engko bukan penting mana pun dalam hidup aku.Blog ni lagi penting.Blog ni yang bagi aku bahan nak merepek,*macam propesor nak bagi assement.~perasan kaw~,buat tugasan menaip dan merepek ,bercerita pasal hidop seharian dan jugak merepek lagi!.Yang pasti blog ni lebih penting dari encek Java!..


-kali ini isu merepek melalut tak timbul lagi-


nexttt....


sambung lagi..dah berpuloh kali tekan save button tu baru boleh publish post!.see..betapa gua takde bahan nak merepek lagi.Okey.back to the tittle.Tittle macam besaar aje agenda dia kan!..memang besor pun. Ini jambori yang ke-12 yang berlansung dari 18-25 November 2011 .huyargh!!..see betape lamanya mereka-mereka ini tak boleh online!.Jambori ini diadakan di Kem Telaga Batin Kuala Terengganu.Seramai 1 juta *lawa tak aku. orang peserta menyertai Jambori kali ini.*macam buat karangan BM.hua3...gua mungkin rindu untuk mengarang!..maklumlah dah duo bulan tak asah bakat mengarang.otak pun dah jadi arang!.ohh.semalam gua ronda-ronda di Marang,gua terjumpa rumah arang.memang super jakun lah gua semalam.!. hati ini berkata..''kenapelah takde seko dslr pun turun dari langit time ginih..alangkah ajaibnya.


-takde koje duk highlight perkataan ''rang''


berbalik kepada tajuk asal.ade jugak peserta yang berjambori di dalam wad.dah!.abaikan..hua3.anyway, takziah buat mangsa keadaan tersebut.* mangsa keadaan okey!..kalo tak paham jugak boleh google. gua nak share sedikit sebayak gambar di jambori tersebut kepada readers yang tak bosan-bosan landing di blog aku ni.*terharunya gua..perasaan artis seperti Sharifah Aini yang bila ketemu peminat bagi bunga yang besor-besor tu..gua jeling-jeling aje tapi kadang-kadang terjuling ade jugak!.*bajet diva kaw..bolee?..



the photographer and my teacher!..

for the last..gua harap kaw happy-happy aje cuti ni..harap takde yang lemas dalam tab mandi musim banjir ni.jaga keselamatan diri anda dan juga kawasan kejiranan anda * bajet prihatin..hua3.. harap takde yang bertukar jadi beruang koala.siapa-siapa yang ada masa nak lepak dengan gua boleh sms gua di talian  1300-88-2525..dengan segeranya gua sampai..hahaha till then

a.y.n.a  u.m.a.i.r.a.h

2 comments:

Wanie said...

woww..teringinnye nak join, dlu masuk pengakap tp x pg pn jambori ni..

Ayna Umairah said...

hahaha..join lah sekrng..dapet rezeki jadi pengakap diraja.