Salam Maal Hijrah

hye guys..assalamualaikum buat semua pembaca sekalian.uolls sekarang sedang memasuki zon ayna umairah. so sila beri perhatian yang sewajarnya.okey..gua nak ucapkan salam maal hijrah buat semua umat islam di malaysia.dah masuk tahun baru pun..kaw dah pasang azam untuk tahun depan?..tak perlu kot kaw nak tunggu tahun baru 2012 baru nak pasang azam..ehem*..pasang azam bukan macam kaw pasang langsir rumah kaw mahupun rumah jiran kaw!..gua macam takde idea aje nk blogging..tapi sifat kebosanan mengajar gua untuk terus berblogging.. banyak-banyak entri,yang ni kot yang gua takde nak merepek segala bagai sebab takde idea.hencik idea macam pergi bercuti dan tak balik-balik..mungkin tertinggal flight..well!!.. hencik idea sangat lembab,sembab dan juga bebab dalam hal-hal begini..rghhh!!..tak bole ngumpat-ngumpat hencik idea pada tahun baru ni..baru berazam taknak tambah dosa..tup-tup!.ollrites.alang-alang gua buat entri pendek ni kan..gua nak share something lah dengan engko..semalam gua pergi survey-survey DSLR sekitar nogori terengganu ni kan..hurmm!.gua bukan survey macam pembanci gituh..ini survey ala-ala mak joyah nak pergi shooting..boleh kaw bayangkan?..dah!.~merepek..back to the point..harga dekat terengganu ni macam F**K aje.NIKON D3100 pun last price dapat RM1950..then gua tanya kazen gua pulak lah kan..di JB harga boleh dapat bawah RM1800..haiseh..tak boleh jadi lah!..macam penat aje gua mintak kurang dengan tokey tu..*perabih air liorr aje....dah!.ini entri pendek aje..nanti gua hupdate lagi..nak pegi kenduri pulak!..shooting time!..weyehhweeyehhweeyehh!!..


ingat tak lagi sama ini budak??.. she's the one in my past entry | OHH..MODEL KEKANAK.. model kali ni berada di laman jami' umawiy..di mana tu??..google lah sendiri..

ayna umairahThis is me a poyographer

No comments: