Penuh + Emosi

*gambar penulis dengan hencik ''focus 4'' dulu ape-ape punn

heelllo readers..today gua rasa nak buat entri aje..tapi takde story yang gua nak kongsi dengan uollss...!!.. hari ni bertarikh 11-11-2011...lawa kan tarikh..mesti ramai yang wedding hari ni..so ramai jugak lah photographer-photographer tak bertauliah yang buzi mengalahkan perdana menteri..gua nak ucapkan selamat bekerja kepada rakan-rakan sejawat gua.(bila kaw ade jawatan hah ayna!)..selamat bertugas korang..do snap a good picture..do enjoy your day with DSLR..and jangan lupa misi anda... and ape-ape aje lah berkaitan..fuh!!..gua buat entri macam nak buat toturial photography..hampehh ajee boooo!!..ollrites guys.. gua story pasal kehidupan gua semalam lah..ollrite..semalam skoll gua dengan penuh meriahnya mengadakan sambutan majlis persaraan pengetua dan sorang cikgu ni..wahh!!!..bahagia berputik bagaikan kuntuman bunga tahi ayam...eh!.apa pulak bunga tahi ayam ni..tukar!!tukar!!..bunga kemboja sesuai..tapi bukan ke bunga kemboja orang tanam di kuburan...ape-ape aje lah!!..gua bukan bahagia sebab beliau nak bersara..gua bahagia sebab dapat makan!!. hohoho!!..memang majlis tu meriah..kalah dah wedding Cik Senah!!..siap dengan photographer-photographer nye lagi.. (gua tak terlibat sebab sebab gua buzi angkut kerusi..damn sihh!!).. dengan kapet merahnya lagi..ohh..tak lupa juga kereta kuda..*hye hencik kuda... ekceli..orang semua dah bikin raptai hari selasa hari tu..gua aje yang tak datang sekolah atas alasan nak pergi photoshoot bersama kazen-kazen yang disayangi dan dikasihi..owhh!!!..Alasan yang boleh diterima pakai oleh guru kelas..hekhekhek!..sorry Miss Madihah..cuti sekolah dah hampir tiba..mungkin ramai yang pergi melancong ke Paris,London mungkin ade jugak yang nak melancong ke pluto seperti gua..hahaha...pergi melancong ayna..pergi..pergi saje ke prague or turkey..taknak!..gua nak landing-landing dulu di bumi Malaysia..okey..gua ada dua hari lagi untuk pergi ke sekolah and yang selebihnya tu gua rasa baik gua buat kerja amal a.k.a photoshoot dalam belukar..so kepada semua yang nak pergi melancong tu gua ucapkan selamat melancong dan jangan lupa tapaukan gua gambar-gambar menarik and kepada sesiapa yang melangsungkan majlis perkahwinan selamat pengantin baru gua ucapkan dan tak lupa juga kepada anybody yang berhari lahir hari ni..selamat hari lahir semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki engko ye..


Satu Detik | Satu Klik | Seribu Erti

sapa-sapa yang rasa ringan kaki tangan nak melawat..sila-sila..
11th-13th November 2001
Mid Valley Exhibition Centre
ayna umairah
This is me a poyographer

2 comments:

princess violet said...

nice camera..:)

Ayna Umairah said...

thanks cik princess violet..