Thursday Diary

holla holla rakyat malaysia..diharap semuanya berada dalam keadaan sihat di samping hek?..lantak lah dengan siapa pun kan..ollrite guys..kaw-kaw semua ape cerita..agar kaw-kaw ceria saje..takde lah yang monyok macam tak jumpa nasi sehari kan..ehem*...hek hek hek!!..cerita pasal nasi..gua belom jumpa nasi lagi hari ini..erk?..tertipu sikit..ade lah jumpa dalam 347 biji nasi minyak pagi tadi time rehat dekat sekolah. itulah sindrom pelajar yang baru habis menjawab kertas PSV ye..sampai tak jumpa nasi!..apekes pulak jawab kertas PSV..gua bukan main gelabah lagi pagi tadi duk cari pensel kale hah.....papepun..gua nak ucapkan terima kasih memanyak to Aina Kartika yg sudi pinjamkan pensel kale..hooo!!.. bangga gua..kembar gua tuhhh!!!!. tu lah..kadang-kadang gua selalu berkata..''nasib selalu menyebelahi aku''...hek!..lu hutang gua mee sup satu mangkok babe!.stop talking about food..nan ado kono mengono dengan tajuk..hohoho!!..



    -nogori monang bola-hekhekhek!


lambat siket gua hupdate pasal bola nih..gua bukan main berangan lagi kalau terengganu menang gua boleh tido sampai matahari dah tinggi!..angan-angan gua takkesampaian lagi..sabo je lah!..okey!..nasib gua takde lah baik mane pun kan!baiklah..gua nak taip cepat-cepat..kan ado yang muntah duk bace ayat merapu gua ni!..tak pasal-pasal jadi ikan kerapu..hek!..boleh buat ikan tiga rasa makan dengan nasi!..gua nak pergi habiskan masa lapang gua pulak..nak makan superring yang akan meng'oren'kan gigi anda..dan tak lupa jua hencik keropok moni..hekhekhek!ollrite guys.gua takde pape story pun nak cerita dekat blog ni..gua google- google dalam lappy gua pun takde pape gambar yang menarik nak tunjuk..papehal..gua dah naik azab dengan lappy gua ni..time gua habis exam ni lah dia nak buat hal..kejap okey kejap tak!..bangang bukan??. okey..it's time to buy new one!.hekhekhek!..nanti kaw!!



    -sila-sila lah klik NUFFNANGADD tu ye bila tuan punya blog dah umumkan lappy beliau rosak-


story pasal exam..gua dah lepas 11 papers so tinggal lagi 6 maybe gitu..sukanya bila dia ceria (ala-ala iklan susu gitu)..gua dah tak sabar nak tinggalkan final exam ni..pegi mampos engko. kailan kangkung doakan gua okey,,cepat tadah tangan dah aminkan doaa!..anyway..kepada kawan-kawan gua secara lansung dan tak lansung yang doakan gua berjaya..gua ucapkan thanks alot sebab sanggup layan kerenah gua yang sememangnya merapu tahap gaban hijau ni..kadangkala gua  tak sedar yang gua sangat jahat untuk dianggap kawan kaw!..ehem*..to Fakhira Najwa thanks kaw..gua suka buli beliau..hekhekhek!..duit gua 30$ gua halalkan aje..kawlah yang mengajar aku erti kehidupan sebagai pelajar skema!..hekkkkk!!!









-mood-

I LOVE THIS BABY DAMN MUCH


ayna umairah
This is me a poyographer

No comments: