Wedding Card | Fadhli & Humairah

-Hye guys..what's up my lovely babe + dude..how's life?..ollrites..gua macam biasa..bulan ini rajin bebenor hupdate blog ni..so blog ni dah tak lagi bersawang berlumut segala-bagai kan..almaklumlah..cuti sekolah dah tiba..gua tekankan sekali lagi.. c.u.t.i s.e.k.o.l.a.h d.a.h t.i.b.a!..ini adalah masa yang amat disukai oleh ramai lapisan masyarakat dan bukan kuih lapis Mak Cik Bedah okey!..ape perancangan korang?..mungkin ramai yang akan pergi bercuti ke pregue..hahaha..gua tak habis-habis dengan pregue gua..ollrites..This time meh kita sama-sama melancong ke Durham okey!..do miss me..hahaha!!..perlu ke rindu kaw ayna??..tak perlu lansong..booooo~.. gua time cuti banyak jugak program bertauliah dan ada jugak terselit sedikit program yang tak bertauliah seperti mencuri rambutan jiran sebelah rumah,peras ugut sepupu belanja makan + beli eskrim,ngorat anak Cik Melah yang umor 3 bulan,memukul lembu Pak Seman..banyak kan!..kalau rasa-rasa banyak masa terluang anda..boleh SMS kepada gua untuk sertai program-program yang disenaraikan diatas..pas masuk percuma dan termaktub terma & syarat..

   

-jangan cakap dekat Pak Seman gua yang pukul lembu beliau okey-


ollrite guys..gua nak bikin story pun gua rasa gua tak layak lagi jadi penulis skrip untuk blog..(orang tak suruh pun kau buat jugak skrip haru-biru kaw tuh ayna)..apatah lagi masuk ke Anugerah Skrin kan..gua cuma nak story pasal..erm..jap meh gua pikir dulu nak story pasal hape..okeh..gua taknak story pasal ape-ape pun.
gua cuma nak umumkan..uish..dah macam dapat 1000k dari Nuffnang.. okey lah..daripada gua banyak bercakap yang melalut lagi karut..takut kejap lagi ia bertukar menjadi satu pembohongan..ala-ala transfomers gitu..better engko tengok dah perhatikan gambar di bawah..hahaha..gua pun tak tahu gambar ape..layan aje lah okey guys!






anda berminat..-gua cakap ni macam suara belakang pentas nak promote sesuatu!-..boleh lah buat tempahan sekarang di NCE Amazon Creative ... di sini mereka menyediakan pelbagai jenis kad kahwin dari harga RM0.49-RM6.00 +++ dengan kuantiti 1000kpg keatas...& FREE Gift utk semua pelanggan yang booking di pameran serta di kedai mereka..engko-engko boleh buat tempahan pada hari Isnin hingga Sabtu jam 11.am to 7.00 pm..and kalau sibok sangat cuma ada masa hari Ahad boleh buat tempahan dari jam 12.00 am to 7.00 pm okey.. harga memang berpatutan dan dijamin memuaskan hari engko!..wahh!.. kalau korang nak lagi senang boleh email aje ke  ''amazonshahalam@yahoo.com'' .. diorang beroperasi dekat Jalan Plumbum Sek.7 okey.. okey..sampai disini sahaja coretan nukilan ayna pada hari ini..sehingga bertemu lagi di lain hari ,lain masa, lain warna baju dan bukan lain blog okey!



ayna umairahThis is me a poyographer

No comments: