Sales in Mid Valley

hello semua.Ketemu lagi dikau bersama daku.Alhamdulillah dipanjangkan umur untuk aku hupdate blog ni lagi. Lama tak aku tak hupdate blog?.Cuma 5 hari okeh.Ada yang dah lama tunggu aku hupdate blog?.Yeah perasaan bajet diva aku telah menjelma!.korang sehat?.ade yang sakit?sila hambik ubat secepat yang mungkin sebelum penyakit anda merebak macam zirapah tak bertuan.Olrite..entri kali ini takde dah feeling-feeling lebih macam last past entry.Kali ini cuma feeling-feeling bajet artis hollywood yang semakin meningkat naik sekarang!..siapa? ayna umairah?.pegi berambus!.hohoho -gelak besar sambil pakai baju warna merah dan misai puteh-.Okey guys, aku taknak membebel panjang-panjang sebab orang tua warga emas cakap tak elok anak dara membebel,lebih-lebih lagi di waktu senja.Pandai tak aku??


ollrite olls,better aku cakap awal-awal yang entri kali ini sesuai untuk kaum hawa sahaja.Separuh hawa pun boleh lah kot.Kaum adam pun boleh nak join sekaki setangan tapi kalau bosan pandai-pandai lah engko cari button ''x'' penjuru sebelah kanan.Entri kali ini aku nak cerita pasal window shopping.Bukan shopping tingkap rumah okey. Olrite,alkisahnya kali ini pasal aku pergi shopping di Mid Valley.Aku pegi dalam pukol 11.47 am camgituh  then sampai dalam pukol 1.23 pm.Okey jalan jam!.Hari Ahad jalan penuh dengan kejam'an.Yeahh! year end sales dah tiba.Dengan muka cutenya aku meceroboh masuk ke dalam Mid Valley yang penuh kesesakkan orang ramai.Seriously aku cakap memang ramai orang sampai nak cari offroad ke stesen KTM amatlah payah.Sangat seronok apabila sesat di dalam shopping complex lebih-lebih lagi dengan ketiadaan ibubapa tercinta disisi *mama dengan papa aku duk rumah lah*.Abaikan.Akhir tahun memang mana-mana shopping complex pun akan ade sales kan.Tapi memang rambang mata bila tengok diskaun yang banyak tuh!..Gila pulak rasa!.Shopping sakan bole?..Membawa pulang 12 biji BigApple untuk saudara-mara dirumah.Pulang ke rumah di Rawang dengan naik KTM.Jadi berani sebab sekarang dah ada gerabak untuk wanita sahaja.Warna pink hokeh!.Tapi ada jugak kaum adam yang bangang *carut-carut sopan* naik gerabak yang sama!.Beliau dengan muka monyetnya masuk!.abaikan beliau..Harga tiket KTM dari Mid Valley ke Rawang cuma RM3.80 sahaja!..murah tak murah tak??..harga tiket lebih kurang sama harga kuih koci Kak Senah.Sambung ajelah terus ke tajuk yag kedua.Pada malam hari yang hening lagi mendamaikan,kiteorang off to Restoran Mohd Chan Abdullah.Seriouly makanan dia sedap.Lagi-lagi pelayan dia handsome.Muka macam pelakon korea *walaupun aku tak minat korea*.. Makan sekali dengan mama dan papa photographer berjaya Nyzme Sahdan dan Fadh Sahdan..Ouch malangnya mereka tak ikut sama.hahahaOkey aku tak tahu berapa ringgit semua sekali malam tuh!-PIC TIME-



seriously aku cakap baju blouse untuk ibuk-ibuk murah, murah dan murah.Rm119.90 after discount.
Blouse mama punya price tag!


yeah.rambang mata tengok beg duit.Last-last aku pilih yang ade gambar kucing 3 hekor ni sempena 3 hekor kucing aku dekat rumah.After discount dapat RM114.90..murah dan murah!
nama kucing yang diingati sepanjang hari di Mid Valley
-Rohanneay Anyet Ardiz-( pink belang biru)
-Diandra Oxjodhy Ardez-(polkadots biru putih)
-Faeiry Artheh Ardaz-(warna putih)

hehehe.Nama kucing aku tak boleh blah.Nanti aku buat satu entri khas untuk kucing-kucing aku nih.Tunggu taw!.Seriously aku cakap Jangan kaw kedekut sangat duit kaw tuh.Better harga mahal tapi kualiti baik.Thanks juga to kazen aku yang belanja makan KFC dan tolong bayar tiket KTM.haha.Lupa pulak.Kondominium Hencik Gajah aku dekat aje dengan MV tapi dia dah balik ke terengganu.Kaw hutang satu tiket wayang dengan aku taw hencik gajah!..hahaha.Okey..sila-sila lah nantikan coretan aku seterusnya.kbhaii!!!!

Ayna Umairah | 5:23 pm | 20 DEC 2011


No comments: